Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Dobro došli na web stranicu www.traktor-servis.hr. Ovaj dokument (zajedno s ostalim dokumentima koji su ovdje spomenuti) utvrđuje Opće uvjete poslovanja koji reguliraju upotrebu web stranice www.traktor-servis.hr i kupnju proizvoda na njoj. 

Pozivamo Vas da prije pregledavanja i kupnje na našoj stranici pročitate ove opće uvjete i ostale povezane dokumente.

1. Osnovni podaci o prodavatelju

Podaci o poduzeću:

  • Naziv poduzeća: Traktor servis d.o.o.
  • OIB: 63652843508
  • MBS: 90186125
  • Direktor: Miljenko Hadrović
  • IBAN: HR3523600001102255069

Adresa:

  • Ulica: Prigorska 52
  • Poštanski broj: 48260
  • Grad: Križevci
  • Država: Hrvatska

Kontakt:

2. Pojmovi

www.traktor-servis.hr: registrirana domena, web stranica i web trgovina
Opći uvjeti: ovi Opći uvjeti poslovanja koji reguliraju upotrebu web www.traktor-servis.hr i uređuju kupnju na njoj
Prodavatelj: Traktor servis d.o.o. sa sjedištem u Križevcima, 48260, Prigorska 52,  OIB:63652843508, MBS: 90186125
Korisnik: svaka osoba koja pristupa web stranici www.traktor-servis.hr, pregledava sadržaj stranice, neovisno o tome da li kupuje na njoj
Kupac: osoba koja je naručila minimalno jedan proizvod s web stranice www.traktor-servis.hr neovisno o tome da li je registrirani ili neregistrirani kupac
Potrošač: svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao izvan svoje poslovne, trgovačke, obrtničke ili profesionalne djelatnosti
Proizvodi: svi proizvodi dostupni na web stranici www.traktor-servis.hr

3. Opće odredbe

Svi materijali, uključujući vizualni identitet i sadržaj web stranice www.traktor-servis.hr vlasništvo su Traktor servis d.o.o. ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava industrijskog vlasništva.

Zabranjeno je skidati, umnožavati, objavljivati, mijenjati, prodavati, prenositi, prikazivati, prerađivati, brisati, prenositi na druge web stranice ili medije ovdje navedeni sadržaj u bilo kakve komercijalne svrhe, ili na bilo koji drugi način iskorištavati sadržaj ili vizualni identitet web stranice www.traktor-servis.hr, osim uz prethodno pisano odobrenje Traktor servis d.o.o..

Ovim Općim uvjetima regulira se odnos između Korisnika i Traktor servis d.o.o. u odnosu na uvjete i način korištenja web stranice www.traktor-servis.hr, uključujući ali ne ograničeno na naručivanje proizvoda, cijene i opis proizvoda, kvalitetu proizvoda, plaćanja i isporuke, dostave, reklamacije i povrate proizvoda.

Na sva pitanja koja nisu uređena ovim Općim uvjetima primjenjuje se zakonodavstvo Republike Hrvatske. Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.traktor-servis.hr,  predstavlja sklapanje ugovora na daljinu te je regulirano u skladu s važećim propisima. Ovim Općim uvjetima Traktor servis d.o.o. kao prodavatelj ispunjavaju svoju obvezu, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, po pitanju upoznavanja Korisnika s pravima i obvezama vezanima za sklapanje ugovora na daljinu.

U slučajevima kada je Kupac pravna osoba adekvatno se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima.

Ovi Opći uvjeti zajedno s ostalim podacima objavljenim na web stranici www.traktor-servis.hr predstavljaju predugovornu obavijest, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Službeni jezik web stranice www.traktor-servis.hr je hrvatski jezik te se na sve sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje hrvatsko pravo.

4. Registracija

Kako bi obavili kupnju na web stranici www.traktor-servis.hr registracija nije obavezna.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi osobne podatke potrebne za izvršenje narudžbe i dostavu proizvoda preporuča se registracija. Dovoljno je jednokratno unijeti ime, prezime, važeću e-mail adresu te proizvoljnu lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Adresu dostave možete upisati prilikom registracije ili naknadno. Preporučljivo je korištenje kombinacije znakova, odnosno velikih i malih slova. Nakon unosa ovih podataka, registraciju dovršavate klikom na polje “Kreirajte račun”. Vaš korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupate mu upisivanjem e-maila i lozinke na stranici pod “Prijavite se”.

Za svaku sljedeću kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom. Ako ste zaboravili lozinku, na istoj stranici odaberite “Zaboravili ste lozinku?”, zatim ćete unijeti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali i na koju će vam sustav automatski poslati link za resetiranje lozinke. Lozinku možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa.

U svakom trenutku možete obrisati svoj korisnički račun odabirom opcije „Obriši moj račun“ koji je ponuđen kao opcija kada uđete u Vaš korisnički račun.

5. Naručivanje

Proizvodi se naručuju preko elektroničkog obrasca. 

Web shop je uvijek otvoren za naručivanje i ne postoji radno vrijeme za narudžbe. 

Proizvode dodajete u košaricu putem gumba „DODAJTE U KOŠARICU“- u košarici za kupnju su prikazani proizvodi koje ste tijekom pregleda stranice dodavali u košaricu. 

  • Ako želite maknuti neke proizvode iz košarice, kliknite na ikonicu košarice i na „x“ koji se nalazi pored prikazanog proizvoda kojeg želite maknuti iz košarice.
  • Ako želite završiti narudžbu, kliknite na gumb „Idi na blagajnu“, nakon čega će Vam se otvoriti formular za unos podataka za dostavu ili pregled registriranih podataka za dostavu, kao i:
    • prikaz proizvoda koji su dodani u košaricu (Sažetak narudžbe)
    • opcije dostave, nakon čega je potrebno kliknuti na gumb „Nastavi na podatke za plaćanje“ ukoliko nastavljate s kupnjom.
  • Nakon što ste odabrali opciju/način plaćanja, narudžbu završavate klikom na gumb „Pošaljite narudžbu

Ako je narudžba uspješno zaprimljena, kupcu će se na internetskoj stranici ispisati tekst „Hvala na Vašoj narudžbi“. Uz to se kupac obavještava da će na adresu elektronske pošte koju je unio u obrazac primiti poruku s detaljima narudžbe.

Narudžba predstavlja ponudu za kupnju. Prodavatelj ima pravo prihvatiti ili odbiti narudžbu. 

Prihvat narudžbe će se potvrditi slanjem kupcu poruke „Vaša narudžba je potvrđena!“ i time je sklopljen ugovor o kupoprodaji.

Prodavatelj će prihvatiti sve narudžbe osim onih koje nije u mogućnosti izvršiti zbog toga što naručenog proizvoda nema na stanju zbog zastoja u proizvodnji, defekture, povlačenja, više sile i sl. Prodavatelj će pisanim putem obavijestiti Kupca o nemogućnosti prihvaćanja narudžbe koji u tom slučaju može otkazati narudžbu u cijelosti ili djelomično, ili prihvatiti novi rok isporuke, ukoliko je ponuđen. Odluči li Kupac otkazati narudžbu, a naplata je već izvršena, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćen novac u što kraćem roku na isti način na koji je izvršeno plaćanje.

6. Dostava

Dostavu vršimo putem dostavljačkih službi HP, GLS i DPD, a roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja uplate (virman, kartično), ako uplatu zaprimimo do 12 sati.

Ukoliko ste odabrali platiti robu prilikom preuzimanja (pouzećem), roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja narudžbe, pod uvjetom da je narudžba napravljena do 12 sati.

7. Cijena

Cijene proizvoda su maloprodajne s uključenim PDV-om sukladno zakonskim propisima. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede u trenutku narudžbe i/ili plaćanja. Izražene cijene proizvoda podložne su promjenama i svaka promjena bit će pravovremeno evidentirana unutar webshopa. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Troškovi dostave nisu uračunati u cijenu proizvoda.

8. Načini plaćanja

I. Plaćanje karticama

Jednokratno

  • Debitnom karticom tekućeg računa  - Maestro, Mastercard, Visa 
  • Kreditnim karticama:  Mastercard, Visa,  V PAY, Diners, Discover

II. Općom uplatnicom ili Internet bankarstvom 

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Rok za plaćanje narudžbe po ponudi je 3 dana te se nakon isteka tog roka narudžba briše. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.

Uplate zaprimamo na žiro račun:

IBAN: HR3523600001102255069

Prilikom uplate obvezno je kao poziv na broj navesti  (Model - poziv na broj) broj narudžbe kako bi Vašu uplatu mogli povezati s Vašom narudžbom. 

III. Pouzećem - gotovinom (po primitku pošiljke) dostavljaču

9. Akcijska prodaja i kuponi

Unutar web shopa bit  će organizirane akcijske prodaje za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

Popust koji se ostvaruje na temelju kupona obračunava se u košarici uz upis promo koda na kraju kupnje. Promo kodovi mogu biti jednokratni ili višekratni, jedinstveni ili pojedinačni. Kuponi se mogu odnositi na cjelokupan asortiman web shopa ili na dio asortimana. Popust koji se ostvaruje putem kupona ne zbraja se s ostalim popustima u web shopu, već se uvijek primjenjuje veći popust. Popusti koji se mogu ostvariti putem kupona i akcijske prodaje međusobno se ne zbrajaju već se u takvim slučajevima primjenjuje najveći popust.

10. Reklamacije i materijalni nedostaci

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima.

Kupac treba obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 14 dana od dana kad je otkrio nedostatak. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Pretpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. 

- Ako imate reklamaciju vezano za dostavljeni proizvod, molimo Vas da se javite pisanim putem na e-adresu [email protected]

- Kupac je dužan dokazati da je proizvod kupljen kod prodavatelja. Najlakše je to dokazati pomoću računa.

- U slučaju utvrđenih nedostataka obvezujemo se da ćemo postupiti sukladno propisima te ćemo Vam, na Vaš zahtjev, omogućiti zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

- Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak sukladno propisima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora. 

Dakle, kupac može raskinuti ugovor, ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora (popravak/zamjenu).

Također, kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku.

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

11. Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača možete poslati poštom ili predati osobno na Traktor servis d.o.o., Prigorska 52, 48260 Križevci, Hrvatska ili na [email protected]

Odgovor na prigovor potrošača Traktor servis d.o.o. zakonski moraju dati u Pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. 

12. Rješavanje potrošačkih sporova

Prodavatelj i kupac će svaki spor pokušati riješiti mirnim putem i dogovorno.

Isto tako, spor se može riješiti alternativnim putem. U Europskoj Uniji postoji mogućnost rješavanja sporova vezanih uz online kupnju u svega nekoliko klikova na web stranicama. Europska komisija je za takvo rješavanje sporova osmislila platformu koja je dostupna svim građanima Europske unije.

Internetska platforma za online alternativno rješavanje sporova dostupna vam je na

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

Kako funkcionira internetsko rješavanje sporova preko platforme, možete saznati na: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

Ako ugovorne strane ne riješe spor mirnim putem, odnosno pomoću platforme za alternativno (izvansudsko) rješavanje domaćih i prekograničnih sporova, spor će se rješavati pred nadležnim sudom u Republici Hrvatskoj. 

13. Korištenje web stranica

Korisnici su se prilikom korištenja web stranica Prodavatelja dužni suzdržavati od nanošenja štete trećim osobama te su dužni poduzeti radnje kako bi se eventualna šteta umanjila.

Prodavatelj ni na koji način nije odgovoran za štetu koju Korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice Prodavatelja, osim ako je ta odgovornost regulirana prisilnim propisima Republike Hrvatske.

Korisnici sami snose troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup web stranici.

Prodavatelj ulaže konstantne napore kako bi omogućio optimalan rad i kvalitetu web stranice, ali ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Prije nego što postupite sukladno bilo kojoj informaciji sadržanoj na web stranicama Prodavatelja, slažete se da ćete konzultirati svog pružatelja zdravstvenih usluga kako bi utvrdio jesu li informacije na koje se oslanjate prikladne za Vaša zdravstvena stanja. Prodavatelj putem web stranica ne nudi medicinske savjete niti usluge.

Korištenjem usluge web stranice www.traktor-servis.hr, i svih pridruženih stranica i usluga na web stranicama Prodavatelja, smatra se da ste svakom trenutku upoznati s Općim uvjetima i Pravilima privatnosti te da ih u cijelosti razumijete i prihvaćate. Ako niste suglasni s Općim uvjetima i Pravilima privatnosti molimo Vas da ne koristite web stranice Prodavatelja u svrhu kupnje proizvoda ili pribavljanja informacija o proizvodima.

14. Završne odredbe

Propust od strane Prodavatelja da koristi prava ili odredbe ovih Općih uvjeta i zahtjeva, neće predstavljati odricanje od istih. 

Ovi Opći uvjeti će se tumačiti sukladno hrvatskim propisima. 

Ništetnost pojedine odredbe ovih Općih uvjeta ne povlači za sobom ništetnost cijelih Općih uvjeta. Ako bi neka od odredbi bila ili postala pravno nevaljana ili bi se inače u ovim Općim uvjetima pokazala neka pravna praznina, time se ne dira u valjanost ostalih odredbi te u postojanje i valjanost čitavih Općih uvjeta. U tom slučaju će se Opći uvjeti izmijeniti ili dopuniti odgovarajućom odredbom koja je najbliža onome što se željelo postići, odnosno onome što bi po gospodarskom smislu i svrsi ovih Općih uvjeta bilo svrsishodno.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ove Opće uvjete prodaje.